استاندار یزد:جامعه ای که به سمت مصرف گرایی روی بیاورد متلاشی و منهدم خواهد شد

استاندار یزد گفت: ضرورت پیشرفت جامعه توجه به امر تولید داخلی است و جامعه ای که به سمت مصرف گرایی روی بیاورد متلاشی و منهدم خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " محمد رضا فلاح زاده" روز پنج شنبه در نشست مدیركل و كاركنان تامین اجتماعی استان یزد که در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با بیان این مطلب که خدمت به بندگان خدا به قشر خاصی تعلق ندارد و برای همه مردم است تصریح کرد: فرقی ندارد که انسان غنی باشد یا فقیر، ارباب باشد یا رعیت در آیین اسلام عزت برای همه مومنین است.


وی با اشاره به احترام نبی مکرم اسلام(ص) به اقشار زحمتکش جامعه و بوسه ایشان بر کف دست کارگران، بر توجه مسئولان به زحمتکشان عرصه تولید و کارگران مشاغل سخت تاکید کرد.


استاندار یزد ضرورت توجه به بخش تولید و حمایت همه جانبه مسئولان استان از این بخش را یادآور شد و افزود: اگر فعالیت بخش مولد جامعه متوقف شود کالای مصرفی افراد جامعه تامین نشده و نارضایتی مردم را به همراه خواهد داشت.


وی گفت: افزایش تولیدات صنعتی و کشاورزی نقش مهمی در صادرات ایفا کرده و رشد اقتصادی کشور را به همراه خواهد داشت.


مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این اداره کل خاطرنشان ساخت: حدود 720 هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند که این میزان موجب شده تا استان یزد بالاترین ضریب پوشش بیمه ای کشور را به خود اختصاص دهد.


"جميل حق پرست" افزود: جمع هزینه پرداختی سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان و مستمری بگیران استان یزد در سال 1389 حدود 2200 میلیارد ریال بوده است.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا